Obchodní podmínky



1. Objednávky je možné realizovat prostřednictvím internetového obchodu, nebo e-mailem.

2. Objednávka nebude přijata, jestliže bude obsahovat neúplné, nebo nesprávné údaje.

 

II. ZPŮSOBY DOPRAVY

 

 

 

Veškeré objednané zboží z našeho obchodu odesíláme prostřednictvím České pošty nebo kurýrní službou GLS

 

 

 

Platba předem na účet  119 CZK Česká pošta Platba předem na účet  149 CZK Kurýr GLS Platba dobírkou 195 CZK Kurýr GLS Platba dobírkou 195 CZK Česká pošt

 

 

 

Po předchozí telefonické dohodě, lze balíček převzít i na korespondenční

 

 

 

ADRESA POUZE PRO KORESPONDENCI:

OlzaLogistic v.o.s. - SVĚT ZÁCLON 

ul. Lípová 1986

737 01 ČESKÝ TĚŠÍN

 

 

 

 

 

 

 

tel.: 420 555 508 641

 

 

 

e-mail: svetzaclon@seznam.cz
 

 

III. TERMÍN DODÁNÍ

 

 

 

 

 

 

 

1. Veškeré nabízené zboží se Vám snažíme jak nejrychleji doručit. Hotové záclony i záclony vyžadující šití jsou vysílány během 10 pracovních dní od přijetí dobírkové objednávky nebo od zaúčtování platby za objednávku.

 

 

 

V období letních prázdnin,  Vánočních a Velikonočních svátků může být realizace objednávky prodloužena do 14 dní (období od 15. listopadu do 24. prosince, a od 10. března do 7. dubna). V případě dočasné nedostupnosti zboží na skladě vás budeme informovat.
 

IV. POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY


1. Ke každému zakoupenému produktu dodáváme příjmový doklad.
 
2. Rovněž můžeme vystavit fakturu. O potřebě vystavení faktury je nutné informovat během realizace objednávky, nebo nejpozději před odesláním daného zboží. Společnost se sídlem a registraci v Polsku, faktury vystavujeme v polské měně PLN.


V. VRÁCENÍ ZBOŽÍ

 Dle Obchodních podmínek má zákazník, jako fyzická osoba, právo na vrácení zboží do 14 dnů od převzetí zásilky. Zboží může být rozbaleno.  Před odeslání zpětné zásilky si prosím vyžádejte mailem nebo telefonicky formulář na vrácení zboží, vyplněný vložte do balíku. Nepřijímáme zásilky na dobírku. 

Vrácení zboží se nevztahuje na:

- poškozené, používané, prané, znečištěné a zapáchající (np. cigaretovým nebo jiným kouřem).

- záclony a závěsy, které jsou ušitý dle individuálních požadavků zákazníků (zkracování, celková změna rozměrů, změna materiálu nebo barevné kombinace) to znamená jinak než je uvedeno v základní nabídce na e-shopu.

 - záclonou a závěsovou metráž

Pokud objednáváte záclony závěsy se stejným názvem v pozdějším termínu nelze zaručit stejný odstín materiálu a dodatků. Nemusí se rovněž shodovat tloušťka látky a jeho textura ani model použité řasící pásky. Toto je zapříčiněno dodávkou materiálů od různých výrobců v různých termínech.

 

Po převzetí a překontrolování obsahu zásilky na centrále společnosti v PL, Vám bude platba za vrácené zboží vrácena na účet do 14 pracovních dnů.

 

VI. REKLAMACE


1. V případě, kdy nese zásilka stopy poškození je kupující povinen vyhotovit záznam o poškození za přítomnosti přepravce, aniž by zboží odebral. Bez vyplněného reklamačního protokolu není možné zboží reklamovat.  

2. V případě výskytu vadného zboží, a nebo výrobní vady, zaručujeme výměnu za zboží bez vad pod podmínkou oznámené této skutečnosti do 5 pracovních dní ode dne převzetí zásilky.

3. V souladu s právními předpisy v případě nákupu provedených přes internet máte právo, jako fyzická osoba, vrátit zboží během 10 dní ode dne jeho převzetí (toto ustanovení neplatí v případě objednávky firmou na fakturu). Zboží musí být vráceno nepoškozeno bez známek užívání, což neznamená, že by nemohlo být rozbaleno. Zboží odesíláte na vlastní finanční náklady spolu s číslem bankovního účtu, na který má být finanční částka převedena (číslo účtu uveďte, prosím,  e-mailem). Po obdržení zásilky a kontrole jejího stavu bude částka převedena maximálně do 14 pracovních dní, vrácení peněz realizujeme převodem  na bankovní účet nebo platební kartu, jestli byla tímto způsobem platba provedena. Vrácení zboží se netýká znečištěných, zašpiněných a zapáchajících záclon (např. po praní nebo tabáku).


adresa společnosti 
SVETZACLON.CZ
BCC Monika Szpak
Katowicka 60
41-400 Mysłowice PL
Polsko

V případě vrácení nebo reklamace obdrženého zboží, balíček odešlete na

 

 

 

adresu:

 

 

 

 

 

 

 

 

ADRESA POUZE PRO KORESPONDENCI:

OlzaLogistic v.o.s. - SVĚT ZÁCLON 

ul. Lípová 1986

737 01 ČESKÝ TĚŠÍN

 

 

 

 

 

 

 

Do balíčku, prosím vložte buď vypsaný reklamační list, který Vám na požádání zašleme mailem, nebo vypište krátký průvodní list s důvody vrácení/ reklamace.

 

 

 

 

 

 

 

tel.: 420 555 508 641

 

 

 

e-mail: svetzaclon@seznam.cz

 

 

 



4.  Transakce pomocí kreditní karty a elektronické bankovní převody jsou realizované pomocí bezpečného systému Dotpay.

 

INFORMAČNÍ KLAUZULE

V souladu s čl. 13 odst. 1 a odst. 2 obecného nařízení o ochraně osobních údajů ze  dne 27. dubna 2016 r. (Zákona EU.L.2016.119.1) (dále „GDPR”):

1. osobní údaje ZÁKAZNÍKA spravuje firma BCC Monika Szpak se sídlem v Myslovicíchh, ul. Katowicka 60, dále jako SPRÁVCE.

2. kontakt se SPRÁVCEM:

infofirany@gmail.com
lub
Inspektor Ochrony Danych
ul. Katowicka 60
41-400 Mysłowice

3. Základem pro zpracování osobních údajů je smlouva uzavřená se SPRÁVCEM zadáním objednávky v internetovém obchodě świat-firan.pl nebo prostřednictvím internetového obchodu a přijetím obchodních podmínek, které jsou nezbytné k zadání objednávky. Neposkytnutí požadovaných údajů vede k neprovedení objednávky a omezené schopnosti správce poskytnout službu.

a) údaje budou použity pouze v rozsahu nezbytném k naplnění kupní smlouvy a dodání kupovaného zboží zákazníkovi; poskytování osobních údajů je nezbytné pro plnění smlouvy,
b) osobní údaje budou použity také k vyřizování reklamací - v tomto případě je základem pro zpracování povinnost správce vyplývající z právní úpravy týkající se záruky za bezvadný stav prodaného zboží. Aby byla reklamace řádně posouzena je poskytnutí údajů na reklamačním formuláři povinné,
c) osobní údaje jsou rovněž zpracovávány pro potvrzení plnění našich závazků spojených s realizací kupní smlouvy, účetních záležitostí a vymáhání pohledávek vůči Zákazníkovi nebo ochrany proti neoprávněným požadavkům

4. Doba ukládání dat

Údaje poskytnuté zákazníkem se používají k naplnění kupní smlouvy a k uspokojení jakýchkoliv nároků nebo reklamací, jakož i k potvrzení našich závazků a k vymáhání pohledávek nebo řešení reklamací nejdéle po dobu 6 let od poskytnutí údajů zákazníkem

5. Způsob zabezpečení údajů

Používáme řadu IT a organizačních bezpečnostních opatření zaměřených na minimalizaci rizika úniku dat, jejich zničení a zneužití, jako jsou: firewall, antivirové a antispamové bezpečnostní systémy, interní přístupy, zpracování dat a obnova dat, stejně jako zálohovací systém.

6. práva a povinnosti zákazníka v souvislosti se zpracováním osobních údajů

a)    Právo na přístup k informacím o způsobu zpracování předaných osobních údajů,

b)    Právo na aktualizaci údajů,

c)     Právo požadovat vymazání údajů,

d)    Právo vznést námitky proti zpracování údajů

7. Zákazník má právo podat stížnost předsedovi Úřadu pro ochranu osobních údajů, pokud se domnívá, že zpracování jeho osobních údajů porušuje ustanovení GDPR.

8. všechny žádosti o aktualizace, vymazání údajů a veškeré potřebné informace o zpracování osobních údajů lze získat na adrese:

infofirany@gmail.com
nebo
Inspektor Ochrony Danych
ul. Katowicka 60
41-400 Mysłowice

zavazujeme se reagovat co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů od oznámení.