FAQ

Nákup

 

 

 

Je nutné se registrovat?

 

Registrace není nutná, můžete přejít přímo k pokladně a vyplnit objednávkový formulář.

 

 

 

Jak přidat zboží do košíku?

 

Jestli máte zájem o daný produkt, klikněte na nápis „do košíku“, čímž dojde k dodání produktu.

 

 

 

Jak ukončit nákup?

 

Jestli jste se rozhodli ukončit svůj nákup stačí kliknout na ikonu DÁLE, která se nachází v levém horním rohu v záložce NÁKUPNÍ KOŠÍK.

 

 

 

Expedice a transport

 

Proč je zboží tak rychle odesláno?
Je pro nás důležité, aby naši klienti byli spokojeni a online nakupování bylo pro ně příjemné, bez zdlouhavého čekání na objednanou zásilku.


Jaká je cena dopravy? 

 


CENA DOPRAVY

 

Platba na účet  119 CZK Česká pošta
Platba na účet  149 CZK Kurýr GLS
Platba dobírkou 195 CZK Kurýr GLS
Platba dobírkou 195 CZK Česká pošta

 

 

 

Vrácení zboží

 

Můžu zboží vrátit?

 

Ano, samozřejmě je možné zboží vrátit.

 

Týká se to jak reklamací vadného zboží, tak vrácení zboží bez podání důvodů. Podrobnosti o reklamaci a vrácení zboží najde v záložce vrácení zboží a obchodní podmínky.

 

 

 

Jak a kdy je možné zboží vrátit?

 


V souladu s právními předpisy v případě nákupu provedených přes internet máte právo vrátit zboží během 10 dní ode dne jeho převzetí.

 

Zboží musí být vráceno nepoškozeno bez známek užívání, což neznamená, že by nemohlo být rozbaleno.

 

Zboží odesíláte na vlastní finanční náklady spolu s číslem bankovního účtu, na který má být finanční částka převedena.

 

Po obdržení zásilky a kontrole jejího stavu bude částka převedena maximálně do 3 pracovních dní.

 

Jak budou peníze vráceny?

 

Peníze budou kupujícímu vráceny na podaný bankovní účet maximálně do 14 dní ode dne, kdy jsme převzali zásilku zpět.